FANDOM

Plik:Sunshine.jpg  Sunshine
 
Funkcja:   Redaktor
Historia nicku:  
Historia:  
O sobie  
O osobie:   Super z niej kumpela. Można z nią poświrować, ale także pogadać na poważne tematy. Jest doskonałym słuchaczem i potrafi doradzić jak nikt. Nigdy nie pozostaje obojętna na czyjeś problemy. Zawsze stara się znaleźć wyjście z beznadziejnych sytuacji, już niejednej zbłąkanej duszyczce pomogła znaleźć właściwą drogę. Nienawidzi kłamstwa i chamstwa. Kocha wykręcone akcje na spontanie, bo takie są najlepsze (spontan jest to jedyny słuszny organizator wszystkiego). Czasem bywa zakręcona jak pięć złotych. Lubi się śmiać i popychać pierdoły. Uwielbia szaleć na bibach (na potańcówach prawie w ogóle nie schodzi z dancefloor’a). Kocha dobrą muzykę i toleruje każdy gust muzyczny, bo jak wiadomo „o gustach się nie dyskutuje” (no bo się nie dyskutuje?), nie trawi jedynie disko z pola i hiphopolo. Jest wybitnym smakoszem kanapek z dżemem [ze Smerfojagód], chipsów oraz czekolady pełnomlecznej (bez tego ostatniego nie umie normalnie funkcjonować, a jej dentysta ma pełne ręce roboty). Kocha zwierzęta i Hašiša;) Po prostu nie da się jej nie lubić!
Data rejestracji:   14.05.2005
Fotki:  

Zobacz: Wszystkie osoby z redakcji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki