FANDOM

Plik:Różany Baron.jpg  Różany Baron
 
Funkcja:   Redaktor
Historia nicku:  
Historia:  
O sobie  
O osobie:   Jest największym skarbem dorastających chłopców i nie jest na sprzedaż. Niczym stara statuetka stojąca na kominku dziadka, wiernie zajmuje wyznaczone jej przez Ojca miejsce. Stara, rodzinna pamiątka pełna rys, obić i z jednym (dokładniej lewym) obtłuczonym uchem. Skazy te nadają jej niewątpliwego uroku, bywają jednak wstydliwym problemem na myśl o dzieciństwie i właśnie tym nieszczęsnym uchu, zdradzającym zarówno fizyczną jak i psychiczną chorobę. Baron jednak cierpliwie stawia kroki naprzód, podpierając się drewnianą laską w kształcie przyjaciół. W wolnych chwilach, których pomimo swej stateczności ma niezwykle mało, czyta książki stawiane niekiedy przez dziadka na stole, w szczególności lubując sobie Dickensa, Białołęcką i Gordona, a także wszelkie psychologiczne poradniki. Pomimo rozgardiaszu wokół, sama jest osobą spokojną, raczej zamkniętą w sobie. Pozostaje w cieniu, jedynie od czasu do czasu ktoś zauważy, że figurka ma piękne oczy. To "odsunięcie na bok" nie przeszkadza jej samej w nawiązywaniu nowych znajomości i wyciąganiu dłoni do tych, którzy tego potrzebują. Jako doświadczona przez życie, potrafi zrozumieć cierpienia innych i nie pozostawi żadnej wiadomości bez odpowiedzi. Praca na Nastolatku jest dla tego niebanalnego unikatu nie tylko nowym doświadczeniem i okazją do poznania nowych ludzi, ale przede wszystkim odskocznią od szarej codzienności i wiecznego odstawiania na kominek. Jako Redaktor zawsze udziela konstruktywnej krytyki i trafnych porad, robiąc to ostrożnie i życzliwie. Wie, jak ciężko jest słyszeć (czytać) niepochlebne opinie o swoich tekstach. Sama wykreowała swój własny świat, pisze wiersze, opowiadania i ilustruje swoich bohaterów (kilka tesktów publikuje w sieci). Nie należy bać się jej słów, a w razie odrzucenia tekstu można poprosić o pomoc w odpowiednim poprawieniu go. Jeśli więc masz ochotę poznać tajemnicę skarbu, który podbił już kilka serc, zawsze możesz napisać. W internecie można ją spotkać również pod pseudonimem Wilczy Rozbójnik.
Data rejestracji:   04.11.2006
Fotki:  

Zobacz: Wszystkie osoby z redakcji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki