FANDOM

Plik:Domenka.jpg  Domenka
 
Funkcja:   Redaktor
Historia nicku:  
Historia:  
O sobie  
O osobie:   Domena (Anka) jest przede wszystkim wspaniałą i wierną przyjaciółką, która wie, czego nam potrzeba w danej chwili. Znana ze szczerości, poczucia humoru i ognistego charakteru. Jest pewna siebie, zadziorna, sympatyczna. Bardzo ambitna i konsekwentna w swoich działaniach. Kiedy sobie coś postanowi albo do czegoś zabierze, to nie ma bata – choćby po trupach – osiągnie cel.

Lubi sobie porządzić, jest niezłym mówcą i nieraz potrafi zagiąć swoją „gadką” - ma bogate słownictwo, które potrafi wykorzystać. Jest istotką szczerą, upartą; nie ulega żadnym wpływom, trzyma się swoich zasad i nigdy od nich nie odbiega. Jest wszechstronnie utalentowana. Dobra z niej humanistka, choć pasjonuje się również medycyną… Upodobała sobie książki, literaturę… Ogólnie jest bardzo rozrywkowa i otwarta na nowe znajomości. Lubi poszaleć, pobawić się na dyskotekach, ale również czasem zaszyć się wieczorem w pokoju i zatopić w interesującej lekturce.

Kocha konie, śpiew, taniec i teatr… - i trzeba przyznać, że w każdej sytuacji świetnie się odnajduje!
Data rejestracji:   25.07.2005
Fotki:  

Zobacz: Wszystkie osoby z redakcji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki