FANDOM

Plik:Alex.jpg  Alex
 
Funkcja:   z-ca redaktora naczelnego, moderator grupy +18, administrator
Historia nicku:   od imienia
Historia:  
O sobie  
O osobie:   antychryst, ale i człowiek na którym zawsze można polegać. Ma poczucie humoru, surowy, ma własne poglądy i ich się trzyma. Jest stanowczy, opanowany (no chyba, że go któryś z userów naprawde wkurzy), czuły i romantyczny. Ojciec chrzestny naszego forum :) Jeden z najinteligentniejszych userów. Pisze posty zwięzłe i zarazem klarowne. Ma często wahania nastrojów (wtedy uciekać bo warn/ban murowany :]
Gdy się go lepiej pozna okazuje się wrażliwą, miłą bestią, którą - o ile nie jest się idiotą, takich zjada na śniadanie - można, a nawet trzeba pogłaskać. W zamian można oczekiwać wsparcia w trudnych chwilach, bądź też fachowej porady na wiele tematów.
Potrafi do chorej przyjaciółki pojechać o trzeciej w nocy tylko po to żeby przy niej posiedzieć, jeśli przytrafi się jakieś nieszczeście to praktycznie obcym osobom pomaga tak jak najbliższa rodzina albo i mocniej, przy mojej koleżance, którą wcześniej widział ze trzy razy w życiu i rozmawiał nie dłużej niż pół godziny spędzał całe wieczory po tym jak targneła się na swoje życie i jeździł do niej na każde zawołanie. Potrafi wywołać uśmiech na ustach każdej osoby, jeśli tylko chce. Równie często jak miły bywa chamski, szczególnie w stosunku do osób ktrych nie ceni i które jego zdaniem na szacunek nie zasługują. Uważa że w każdym przypadku ma racje i zwykle ją ma. Kocha zwierzęta, szczególnie smażone i pieczone, uwielbia sport. Lubi wina półsłodkie i piwo dębowe mocne.
Data rejestracji:   13.09.2004
Fotki:  

Zobacz: Całe GTW

Więcej z Fandomu

Losowa wiki